Restaurant-Brasserie

Zalen

Zalen

Groepsdiner, babyshower, communiefeest, condoleance, etc

Onze Tuinsalon en Damzaal lenen zich uitstekend voor een groot familiediner, een babyshower maar bijvoorbeeld ook een condoleance. In overleg kunnen wij dit uiteraard volgens uw eigen wensen inrichten en verzorgen.

Overzicht zaalhuur

Tuinsalon maximaal 80 personen € 125,- per dagdeel van 4 uur
Damzaal maximaal 100 personen: € 250,- per dagdeel van 4 uur

Mogelijkheden

  • Buffet met warme en koude gerechten in overleg samengesteld vanaf €32,50 per persoon (vanaf 40 personen)
  • Luxe diner tussen receptie en feest in overleg samengesteld. Prijs in overleg
  • Borrelhapjes. Prijs in overleg
  • Klassieke broodtafel inclusief koffie & thee à €16,50 p.p. (vanaf 20 personen)
  • Luxe broodtafel inclusief koffie & thee à € 22,50 p.p. (vanaf 20 personen)
  • Champagne of iets anders naar wens om te proosten a € 72,50 per fles ((ca 6 glazen per fles)
  • Bloemversieringen verzorgd door onze huisbloemist Sas Bloemiste. Prijs in overleg
  • Fotografie. Prijs in overleg
  • Luxe Ballondecoraties. Prijs in overleg
Neem contact op

Wat wij u bieden

Zakelijk

De klassieke, monumentale ambiance van ons hotel in het hart van Waterland is de basis voor een succesvolle bijeenkomst. Onze verschillende salons zijn van alle moderne gemakken voorzien. Uw vergadering of presentatie krijgt een extra dimensie in combinatie met een lunch, diner, borrel, wijnproeverij of een cultureel of sportief evenement. U kunt gratis parkeren en het busstation is op 5 minuten loopafstand.

Overzicht zaalhuur

Tuinsalon maximaal 80 personen € 125,- per dagdeel van 4 uur
Damzaal maximaal 100 personen: € 250,- per dagdeel van 4 uur

  • Gratis WiFi
  • Aansluitpunten voor laptop/pc
  • Luchtbehandelingssysteem
  • Professionele geluidsinstallatie
  • Groot podium (alleen Damzaal)
  • Mogelijkheden om audiovisuele hulpmiddelen te plaatsen
  • Plaatsing van tafels/stoelen in overleg (U-vorm, Carré, School, etc)
  • Gratis parkeren
  • Op 5 minuten loopafstand van busstation Edam
  • Voorwaarden:
  • Op basis van beschikbaarheid
  • Geen commerciële bijeenkomsten
  • Prijzen zijn geldig tussen 08.00 en 18:00
  • In avonden en weekenden is de prijs op aanvraag

Vergader benodigdheden:

  • Flipover € 25,-
  • Overhead projector € 25,-
  • Beamer & beamerscherm € 75,-
  • Microfoon (versterkt door zaalapparatuur) € 25,-

Uiteraard zijn er meerdere specifieke wensen te arrangeren, prijzen op aanvraag.

Bekijk meer

Trouwen

l’ Auberge Damhotel Edam is prachtig gelegen in het historische centrum van Edam en vormt met haar prachtige, monumentale panden en historische plein een perfecte achtergrond voor een onvergetelijke trouwdag. Tegenover ons hotel ligt het raadhuis (1737). In dit sfeervolle raadhuis kunt u uw burgerlijk huwelijk laten voltrekken in de oude raadzaal. Tevens is het mogelijk om een kerkelijk huwelijk te voltrekken in Edam. Dit kan in de Rooms-Katholieke kerk.

Naast onze sfeervolle hotelkamers en dinersalons bieden wij ook diverse ruimten aan die perfect zijn voor uw receptie en feestavond. Geen bruiloft of partij hetzelfde, aangezien elk bruidspaar weer andere wensen heeft. Daarom maken wij graag een afspraak met u om een op maat gemaakt programma samen te stellen dat geheel naar eigen wens is.

Bekijk hier alle informatie over Trouwen in het Damhotel

Bekijk meer

Heeft u interesse en wilt u de mogelijkheden bespreken?

Neem contact met ons op en wij kunnen een vrijblijvende offerte op maat voor u maken.

Neem contact op